סרי לנקה


אין ספק בכלל שאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר שקיימים זוהי סרי לנקה, שכיום מהווה את אחד מידע התיירות הפופולאריים ביותר במזרח הרחוק.
הפעם החלטנו לספר לכם קצת ויותר על היעד התיירותי שנמצא אי שם ליד הודו המרתקת ובפאתי האוקיינוס ההודי.
רוצה לשמוע עוד על סרי לנקה..? הגעת למקום הנכון!



סרי לנקה על קצה המזל
סרי לנקה או בשמה הפוליטי הרפובליקה הדמוקרטית הסוציאליסטית, עד לשנת 1972 הוכרה כ"ציילון", שהינה בעצם מדינת טרופית הממוקמת ליד חופי הים הדרומיים של הודו.
סרי לנקה היא יעד מעולה לנופשים והמטיילים הרוצים לראות תרבות קצת שונה במזרח הרחוק, לגולשי הגלים שרוצים לתפוס שמש וגלים וכמו כן לאלו הרוצים ליהנות מטיול מרתק ועוצר נשימה.
אין ספק שכיום מרבית מהמטיילים הישראלים הנוסעים לסרי לנקה נוסעים ממספר סיבות שאחת היא במסגרת טיול ירח דבש של זוגות שרוצים לראות ולחוות את הזוגיות במקום הכי רומנטי שיש, או לחילופין לתרמילאים אשר מטיילים באזור המזרח הרחוק ובהודו בעיקר ועוברים לסרי לנקה לשהייה במקום ולטיולים של שמש ובטן גב בעיקר.

טיסות מישראל לסרי לנקה אפשר לעשות זאת במספר דרכים
כיום בשביל לטוס מישראל לסרי לנקה באפשרותך לעשות זאת במספר דרכים, כאשר הדרך הראשונה הינה בטיסת קונקשיין של חברות תעופה שבראשם עומדת חברת התעופה הירדנית המבצעת טיסות דרך אמן בירת ירדן, האופציה השנייה שאפשרית בשביל לעלות על טיסה לסרי לנקה הינה בעזרת טיסות להודו ומשם המשך בטיסה לסרי לנקה, כמובן שלאלו שמתכננים לטוס להודו חשוב לזכור שאתם חייבים להצטייד בויזת מעבר בשביל לעלות על המטוס ולנחות בתת היבשת ההודית.

עלויות של טיסות לסרי לנקה
העלויות של טיסות לסרי לנקה מישראל משתנות ושונות, כאשר במרבית המקרים מחירי הטיסות נובעים בעיקר מהביקוש והעצה שקיימים, כאשר בתקופת הקיץ בדרך כלל לקראת אוגוסט המחירים לסרי לנקה גבוהים הרבה יותר מאשר תקופת החורף וזאת בגלל מזג האוויר הנוח ששורר באזור, כמובן שהטיסות לאזור הם טיסות סדירות בלבד ולכן מומלץ להקדים ולהזמין את הטיסה מוקדם ככל האפשר.
בשביל להזמין טיסה לסרי לנקה על הצד הטוב ביותר שיש, אנחנו נשמח לעזור לכם בכל בקשה ובכל שאלה בנושא סרי לנקה, כי המומחים של נהורה טורס יעניקו לכם את כל המידע שאתם באמת צריכים על סרי לנקה בטלפון 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il