קנדה


אז הגענו לרגע בו אנחנו מספרים לכם על אחת המדינות היותר גדולות והיותר מתויירות שקיימות בעולם המערבי המודרני וזוהי קנדה.
קנדה הינה המדינה השנייה ברחבי העולם בגודלה בשטח שעליו הינה יושבת וכמו כן גם האוכלוסייה שמונה נכון לשנת 2011 כ 35 מיליון תושבים.
רוצה לשמוע עוד על קנדה ועל האפשרויות העומדות לפניך בשביל להגיע ליעד..? הגעת למקום הנכון!




קנדה על קצה המזלג
קנדה הינה בעצם פדרציה שמורכבת מ 10 פרובינציות ו 3 טריטוריות שונות, כאשר הינה נחשבת למדינה הצפונית ביותר בצפון אמריקה היושבת מעל ארצות הברית.
בשונה ולעומת מה שכולם חושבים, בירת קנדה הינה אוטווה בה נמצא הפרלמנט ומקום המושבה של הממשלה של המושל של קנדה.
קנדה נחשבת לאחת המדינות המפותחות ביותר בעולם שלא שונה בהרבה מארצות הברית, כאשר מרבית הכלכלה במדינה מושתת על חומרי גלם טבעיים והייטק שמאוד משגשג באזור עצמו בשיתוף ארצות הברית.

טיסות לקנדה מישראל
כיום האפשרויות העומדות לפניך בשביל להגיע לקנדה מישראל הם קלות יחסית וזאת אודות לחברת אל על הישראלית וחברת אייר קנדה הקנדית שמבצעות טיסות ישירות מישראל לקנדה, כמובן שאין ספק שהחיסרון היחיד שעומד בפניך בטיסות אלו הוא המחיר שנחשב ליקר יותר מאשר טיסות לקנדה שמתבצעות על ידי חברות תעופה זרות, אבל חשוב לציין שהטיסות המשך הם טיסות ארוכות יחסית, כאשר כיום טיסה סדירה ישירה לקנדה אורכת בממוצע כ 12 שעות עם אחת משתי חברות התעופה אותם הזכרנו.

העלויות של טיסות לקנדה מישראל
העלויות כמובן הוא החלק שבמרבית המקרים משחק לרובנו תפקיד משמעותי בבחירת היעד לחופשה או הטיול, כאשר במקרה הנ"ל של קנדה חשוב לזכור ש...טיסות לקנדה מישראל ישירות מגיעות לממוצע מחירים של 1200 דולר בשיא העונה ובטיסות המשך יכול להגיע למחירים של 900$ במחירים ומדובר בטיסות של חברות תעופה זרות.
כמובן שהבחירה בחברת התעופה והבחירה בין טיסות המשך לבין טיסות ישירות היא אך ורק בידיים שלך ולכן, בשביל לקבל את הייעוץ הטוב ביותר בעבור הטיסות ובעבור המוצר אותו תקבל שמעניק לך חוויה לא פחות קטנה מהטיול עצמו.

ניתן לייצור קשר עם המומחים של לקנדה שיכולים לעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר על חברת התעופה וכמובן על הטיסה שתיקח אותם ישירות לקנדה בטלפון 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il