דרום אמריקה


אחד היעדים הקסומים והמרתקים ביותר שקיימים זוהי דרום אמריקה, כאשר דרום אמריקה נחשבת כיום ליבשת הנמצאת במרחק של מספר שעות בודדות מארצות הברית וקצת יותר מישראל.
בדרום אמריקה תוכלו למצוא מגוון רחב במיוחד של אזורים ויעדי טיולים כאשר ברזיל וארגנטינה נחשבים כיום ליעדים המובילים באזור שמועדפים על מרבית התיירים, הנופשים, המטיילים והמוצ'ילרים המגיעים לבקר באזור.
רוצה לשמוע עוד קצת על קצה המזלג על דרום אמריקה..? הגעת למקום הנכון!



היעד הראשון עליו נדבר הוא ברזיל
היעד הראשון עליו אנו רוצים להסביר לכם קצת ולתת לכם קצת רגע זוהי ברזיל, ברזיל נחשבת למדינה מדהימה ביופייה, כאשר כיום אין ספק בכלל שלא מעט תיירים ומטיילים מעדיפים להגיע ליעד זה בשביל לקבל ולספוג את התרבות הדרום אמריקאית על בשרה, כיום יוצאות מישראל טיסות לברזיל ישירות של חברת אל על שמבצעת את הטיסות האלו מספר פעמים בשבוע וכמו כן ישנם טיסות שאינם ישירות כאשר חברת התעופה הפופולארית ביותר המגיעה לאזור זוהי חברת איבריה הספרדית.
כמובן שבין האטרקציות הפופולאריות ביותר שיש בברזיל, תוכלו ליהנות מהקרנבל המתקיים בחודש פברואר, כאשר חודשים אלו של תחילת השנה בברזיל הם החודשים המומלצים ביותר לטיול באזור בן בגלל האטרקציות והן בגלל מזג האוויר הנוח שקיים באזור.

היעד השני איך אם לא ארגנטינה
ארגנטינה שנמצאת בדרום אמריקה ומוכרת ללא מעט אנשים כארץ הבשר, נחשבת כיום גם לאחד מהמוקדים התיירותיים ביותר בדרום אמריקה, כאשר העונה המומלצת לטיול באזור זה בדיוק כמו ברזיל בחודשי תחילת השנה, אף על פי שארגנטינה והתיירות בה יכולים להיות במהלך כל השנה, כאשר ישנם באזורי אזורי סקי לאלו המעוניינים לנסות את מזלם בגלישה על הקרח, קרחונים מפתיעים שכמוהם תראו רק בסרטים, והכי חשוב בשר, בשר והרבה בשר, כי איפה טוב יותר לאכול עם לא בארגנטינה.
כיום אין מישראל טיסות לארגנטינה ישירות, אף על פי שהנוחות של טיסה לברזיל ישירה עם אל על מאפשרת למרבית התיירים המגיעים מישראל לבצע קונקשיין מהיר וקל יחסית עד לבואנוס איירס בירת המדינה.
למבצעים, דילים ומחירים מטורפים לטיסות לדרום אמריקה, נשמח לעזור בכל פנייה ובכל דבר בנושא בטלפון 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il