מלטה


אחת המדינות היותר קטנות הנמצאות באירופה והיותר מרתקות שתוכלו למצוא, זוהי מלטה שנחשבת כבר שנים ליעד תיירות אטרקטיבי ומהמם ביופיו, אף על פי שרק בשנים האחרונות מלטה נכנסה לתמונה כיעד תיירות לישראלים בדיוק כמו שאר המדינות באירופה, כגון: אנגליה, צרפת, איטליה, בורגס שבבולגריה ומדינות ויעדים נוספים.
רוצה לקרוא ולהכיר קצת יותר מקרוב את מלטה ? הגעת למקום הנכון!



מלטה על קצה המזלג
רפובליקת מלטה הינה בעצם מדינה שמורכבת ממספר איים שממוקמים בים התיכון דרומית לאיטליה, שבין היתר מעניקה לה לא מעט מהתרבות והאיכות חיים שבה חיים כיום האיטלקים, אף על פי שמלטה נחשבת למדינה עצמאית החברה באיחוד האירופאי.
אין ספק בכלל שכיום יחסי מלטה וישראל הם במצב מצוין, כאשר בשנת 2005 חתמו שני המדינות על הסכם שת"פ בתחום הבריאות, כאשר התיירות מוסיפה לא מעט למערכת היחסים בין שני המדינות, כי אחרי הכל התיירות זה הענף המתפתח והרווחי ביותר בעולם.

טיסות מישראל למלטה
כיום בשביל להגיע מישראל למלטה ישנם מספר אפשרויות העומדות לפניך, כאשר האפשרות הראשונה היא לעלות על טיסה למלטה של חברת התעופה הרשמית של המדינה שהינה אייר מלטה, האופציה השנייה להגיע ליעד הינו בעזרת חבילות הנופש המוכרות שיוצאות אצל סוכני הנסיעות וספקי התיירות אשר כוללים טיסות ליעד, לינה בבתי מלון ברמות אירוח שונות וכמו כן העברות הלוך וחזור לבית המלון במלטה.
כמובן שחשוב לזכור שמלטה ממוקמת באירופה ולכן, מחירי הטיסות ליעד אינם יקרים במיוחד, וזאת לאור העובדה שהביקוש נכון לשנת 2011 עדיין לא גבוה כל כך, למרות שמרבית ממומחי התיירות בארץ ובעולם יודעים וצופים שבקיץ 2011 תתחיל הנהירה הגדולה למלטה כיעד תיירות לפחות מהצד הישראלי שרוצה לראות ולהכיר תרבויות חדשות ומדינות חדשות שיכולות לספק לתייר הישראלי את מה שהוא באמת מחפש בחופשה בחו"ל.

אז איפה להזמין חופשה במלטה ?
התשובה פשוטה...
את הנופש שלך במלטה תוכל ורצוי שתזמין שנהורה טורס שיהיו איתך לאורך כל הדרך החל מרגע ההתייעצות על בתי המלון והטיסות ליעד, ועד לרגע החזרה לארץ, כי אחרי הכל אנחנו מתמחים במלטה ואנחנו רוצים להעניק לך את היעד שלנו באהבה, כי אנחנו יודעים כמה החופשה שלך במלטה חשובה לך, להזמנות ולכל שאלה אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il