פיליפינים


אין ספק בכלל שאחד המדינות הקסומות ביותר שקיימות במזרח הרחוק ובעולם כולו זוהי פיליפינים שכיום נחשבת ליעד תיירותי פופולארי במיוחד, שקיבל את היחס המגיע לו רק בשנים האחרונות, וזאת עקב חיפוש יעדי תיירות אטרקטיביים לתייר והנופש הישראלי ולשאר התיירות ברחבי העולם.
פיליפינים נחשבת כיום ליעד תיירות אטרקטיבי ופופולארי מאוד במיוחד בעבור זוגות היוצאים לירח דבש, ורוצים לשלב בחופשתם את ההנאה שבחופשה קסומה ואקזוטית יחד עם רומנטיקה שלא יכול להיות מקום טוב יותר ואטרקטיבי הרבה יותר כמו פיליפינים בשביל לחוות זאת.
רוצים לשמוע עוד קצת על קצה המזלג על פיליפינים ועל הטיסות ליעד ? הגעת למקום הנכון!



הפיליפינים על קצה המזלג
פיליפינים הינה רפובליקה שנחשבת למדינת איים המורכבת מיותר מ 7100 איים, אשר שוכנת במערב האוקיינוס השקט במרחק של כ 1000 קילומטרים דרומית מזרחית מיבשת אסיה.
אין ספק שכיום היעד נחשב אטרקטיבי במיוחד לזוגות המעוניינים לחוות רומנטיקה אין סופית וכמו כן למטיילים והתרמילאים המחפשים קצת אקשן ודברים קצת שונים מהרגיל בטיול באזור.

טיסות מישראל לפיליפינים
כיום במידה והחלטת שאתה מעוניין לטוב מישראל לפיליפינים אין ספק שחשוב שתדע מספר דברים לפני שאתה מחליט לרכוש את כרטיס הטיסה, וזאת בגלל לא מעט פרוצדורות שחשוב לדעת אותם, הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לדעת אותו שכיום אין טיסות לפיליפינים ישירות מישראל, אלא הטיסה עצמה צריכה להתבצע דרך מדינות המזרח הרחוק, שיכולות להיות מרתקות ומהנות במיוחד.
כיום לפיליפינים אין צורך באשרת כניסה, אך כמובן יש לדעת שהשהייה לתיירים מותר עד לתקופה של 3 חודשים במקסימום, בהתאם לחוקים הבינלאומיים הקיימים גם בישראל כמובן.

איפה לרכוש כרטיס טיסה לפיליפינים ?
בשביל לבצע את הרכישה של כרטיס טיסה לפיליפינים על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונך, אין ספק שהדבר האולטימטיבי והטוב ביותר שתוכל לבקש, זה לבצע את הרכישה בחברת נהורה טורס, שמתמחה בין היתר ביעדים אקזוטיים כמו פיליפינים.
בשביל להזמין נופש אקזוטי כמו שאתה באמת רוצה בשבילך, אין ספק שאתה צריך להתייעץ עם מומחים כמו שיש לנו בנהורה טורס, שיכולים להתאים לך את החופשה כמו שאתה באמת רוצה, כי הרי לא תמיד פיליפינים יכול להיות היעד האולטימטיבי עבורך וייתכן מאוד שאתה רוצה קצת ויותר בשביל עצמך ולכן, פנה עוד היום לסוכני הנסיעות שלנו שידאגו להתאים בעבורך את החופשה אותה אתה מחפש ורוצה בטלפון 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il