בורגס


במידה והחלטת לקחת פסק זמן מהחיים ולצאת לבלות ביעד חופשה שכולו הרפתקתה אחת גדולה, אין ספק בכלל שבורגס יכול להיות אחד מהקומות האולטימטיביים עבורך, כאשר בורגס נחשבת כיום לעיירת נופש שבה החיים בקיץ נהפכים למשהו בלתי רגיל, במידה והינך רוצה לשמוע קצת ויותר על בורגס ובמידה והינך מעוניין לשמוע על המבצעים והדילים החמים לבורגס שיש לנו להציע לך..? הגעת למקום הנכון!


בורגס על קצה המזלג
בורגס הינו אחד מיעדי הנופש הפופולאריים ביותר שקיים כיום, כאשר היעד עצמו הינו עיר בבולגריה הנמצאת במזרח אירופה, כיום העיר מספקת פתרונות נופש מגוונים ומיוחדים ללא מעט נופשים ומטיילים ברחבי העולם, החל מילדים, מבוגרים ובני גיל הזהב.
בורגס נחשבת למאוד אהובה ואהודה על ידי הישראלים, וזאת בגלל שהאזור מאוד מזכיר את אילת הנמצאת בישראל, בה יש חוף ים, בתי מלון מפוארים ומיוחדים ובקיצור אווירה מדהימה שאותה ניתן לחוות רק בעיירת נופש כמו בורגס.

טיסות לבורגס מישראל
כיום כל הטיסות לבורגס היוצאות מנמל התעופה בן גוריון, הינם טיסות שכר וזאת בגלל שהיעד פתוח לתיירים אך ורק בעונת התיירות בימי הקיץ החמים.
כמובן שבשביל למצוא טיסות לבורגס במחירים זולים במיוחד, אין ספק שהדבר האולטימטיבי הוא לחכות לרגע האחרון, אבל...
חשוב לזכור שבחודשי יולי וחודש אוגוסט המקום מלא עד אפס מקום בתיירים המגיעים מכל העולם וגם בישראלים ולכן, האפשרות הטובה ביותר היא לשים לרגע את החיסכון של עוד עשרות דולרים בצד, ולרכוש את הנופשון לבורגס מוקדם ככל האפשר במידה ומדובר בחודשים הנ"ל.

מלונות בבורגס – רק תבחר
מספר בתי המלון בבורגס הוא גדול וישנם לא מעט מלונות בבורגס, החל מרמות 5 כוכבים ועד רמות 2 כוכבים לאלו שאינם מעוניינים לשהות במלון כל היום ומעדיפים את חופי היום של בורגס בשביל חופשת בטן גב כמו שכתוב בספר.
אין ספק שגם המחירים והעלויות של בתי המלון בבורגס הם מהזולים ביותר הקיימים באירופה ולכן, במידה והינכם מעוניינים לרכוש חבילת נופש בבורגס במחיר שמתאים לכיס שלכם, אנו ממליצים לכם בחום לבחון את האפשרות לייצור איתנו קשר עוד היום ולקבל את המחירים הטובים ביותר ממש כאן ב 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il