מיאמי


במידה והחלטת שאתה מעוניין לטוס לארצות הברית, סביר להניח שאחד היעדים שיותר יעניינו אותך ביבשת האפשרויות הבלתי מוגבלות זוהי מיאמי, לבטח עם כבר הגעת לכאן אז אתה שואל את עצמך מה יש לעשות במיאמי...? מה הם האטרקציות אותם תוכל לפגוש במיאמי...? ומה השגרה חיים היומיומית באחד מהאזורים הקסומים והיפים ביותר בארצות הברית..? הגעת למקום הנכון!


מיאמי על קצה המזלג
מיאמי הינה עיר הנמצאת במדינת פלורידה שנחשבת לאחד מיעדי החופשה האולטימטיביים והמפנקים ביותר בארצות הברית, וזאת בעיקר בגלל מזג האוויר הנוח והחמים השורר באזור.
העיר עצמה מוכרת לרובינו ופופולארית בעיקר בזכות החופים המטריפים שלה שמושכים אליהם אלפי תיירים מדי יום ביומו ובינהם גם סלברטיז של הוליווד המגיעים מצדו השני של ארצות הברית.
בנוסף לחופים המפנקים, מיאמי מוכרת גם בזכות חיי הלילה המסוגננים והמגוונים שלה שמתחילים בעיקר כאשר השמש שוקעת וממשיכים אל תוך מגוון מסעדות שנמצאות על קו החוף של העיר בין מועדוני הלילה התוססים.

האטרקציות המטריפות של מיאמי
מיאמי ופלורידה בכלל ידועים בעיקר בזכות האטרקציות המטריפות והייחודיות שנמצאות באזור, כגון:
·         באורלנדו שנמצאת במרחק של שלוש שעות נסיעה תוכלו למצוא את דיסניוורלד שמהווה חוויה עוצרת נשימה גם למבוגרים וגם לילדים.
·         סאות' ביץ' ששם תוכלו למצוא את אזורי הקניות, המסיבות והאזור מלא תמיד עד אפס מקום.
·         הסיקווריום שהינו עולם המים של מיאמי ששם תוכלו להעביר מספר שעות לא קטן עם בעלי החיים שהגיעו במיוחד מאסיה, אפריקה ואוסטרליה.
·         לחובבי הספורט תוכלו להתפנק לכם במשחק NBA של מיאמי היט שנחשבת לאחת הקבוצות הטובות ביותר בליגת הכדורסל של ארצות הברית.
·         ועוד מגוון עצום ורחב של אטרקציות שיהוו בשבילכם חופשה מפנקת וייחודיות שעות על גביי שעות.

טיסות מישראל למיאמי לחופשה מפנקת בארה"ב
כיום לצערנו הרב נכון לשנת 2011 אין טיסות למיאמי ישירות מישראל, אף על פי שבעבר פעלו מספר קווים של חברת אל על וכדומה, אך לכפי שאמרנו לצערנו הם נסגרו בשל חוסר כדאיות.
כיום בשביל להגיע למיאמי מישראל יש צורך בטיסה לניו יורק ומשם להמשיך בטיסות פנים בתוך ארצות הברית עם חברות התעופה האמריקאיות, כמובן שבמידה ותרצו ישנה אפשרות לטוס למיאמי דרך אירופה עם חברות התעופה הזרות, כגון: בריטיש איירוויס, לופטנזה וכדומה.

נשמח לעזור לכם בבחירת טיסה למיאמי בכל רגע בטלפון 1700-705-505 או לחילופין בפנייה דרך טופס יצירת הקשר שלנו באתר שיתנו לכם את ההזדמנות לטוס ולחוות מקרוב את מיאמי כמו שבחיים לא דמיינתם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il