הודו


במידה והחלטת בימים אלו ממש שהינם מעוניין לנסוע לטיול תרמילאים או טיול קצר במזרח הרחוק, אנו יכולים להמליץ לך בחום על "הודו" שנחשבת לתת יבשת במזרח ונחשבת ליעד פופולארי במיוחד על ידי תרמילאים ומוצילרים מרחבי כל העולם.
רוצה לקרוא עוד על הודו ועל דרכי ההגעה ליעד ישירות מישראל..? הגעת למקום הנכון!


הודו – חווית רוחנית בטיול אחד
אין ספק בכלל שבשביל לחוש את האווירה הרוחנית השוררת במזרח הרחוק, האפשרויות הטובה ביותר שיש זה לעלות על טיסה להודו, הודו נחשבת לארץ כל כך גדולה שגם שנה למטייל לא מספיק בשביל לראות את הכל מהכל.
בין היעדים היותר פופולאריים והאטרקציות שכולם רוצים לראות בהודו, תוכלו למצוא את:
·         הטאג' מאהל שנחשב לאחד משבעת פלאי עולם וממוקם באגרה שנמצאת 3 שעות נסיעה דרומה מדלהי.
·         המיין בזאר בניו דלהי שמספק חווית קניות שכמותה לא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם.
·         גואה שנחשב ליעד היותר פורח ועשיר של הודו, שם ניתן ליהנות מחופי ים מרתקים, מסיבות עד אור הבוקר והכי חשוב אוכל, מסעדות וקניות בכמויות.
·         צפון הודו – שנחלקת למספר אזורים בהם אפשר למצוא את דרמסאללה, מנאלי, פרווטי, רישקש, אלמורה וכדומה.
אין ספק בכלל שההחלטה לטוס להודו היא החלטה נועזת במיוחד, שמעניקה למטייל בה חוויה רוחנית ומהנה באותה הנשימה, אך בשביל לטוס בראש שקט ולדעת שאתה מבצע טיסה שתיקח אותך ליעדך בזמן הנכון ובמקום הנכון, אנו ממליצים בחום להתייעץ קודם לכן עם המומחים של נהורה טורס שיספקו לך מגוון עצום ורחב במיוחד של אפשרויות שונות ומגוונות בשביל להגיע לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם.

טיסות מישראל להודו
כיום בשביל להגיע מישראל להודו ישנם לא מעט דרכים שאפשרויות, בשביל להגיע בטיסה ישירה חשוב לדעת שהדרך היחידה הינה עם חברת אל על המבצעת טיסות ישירות רק למומבאי, במידה ואתה מתעניין להגיע לצפון הודו כאשר נמל התעופה הקרוב ביותר הינו ניו דלהי, האפשרויות העומדת בפניך הינה טיסה בעזרת חברות התעופה הזרות שיכולות לאפשר לך מגוון של אפשרויות שונות ומגוונות להגיע ליעד במינימום עלויות שלפעמים יכולים להגיע למחירים של 699$ בעזרת טיסות המשך שתסכימו איתי נחשבות למחיר בדיחה יחסית לטיסות ליעד רחוק שכזה.
כמובן שבמידה והחלטת שהגיע הרגע המתאים ביותר והזמן הנכון בשביל לעלות על טיסות להודו, חשוב להצטייד באשרת כניסה מתאימה שאותה ניתן גם כן להנפיק במשרדי הנסיעות של נהורה טורס ברחבי הארץ או בטלפון 1700-705-505.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il