ניו יורק


במידה והחלטת שהגיע הזמן והרגע המתאים ביותר בחיים לבקר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אז סביר להניח שהיעד הראשון שתרצה שכף רגלך תדרוך בארצות הברית זוהי ניו יורק, ניו יורק נחשבת כיום ליעד התיירות המתוייר ביותר בעולם על פי לונלי פלאנט נכון לשנת 2011 וכמו כן על פי מספר הטיסות הסדירות היוצאות ביום מנמל התעופה בן גוריון לשדות התעופה השונים הנמצאים בעיר.
רוצה לקרוא ולשמוע עוד על ניו יורק ועל דרכי הטיסה בהם תוכל להגיע ליעד..? הגעת למקום הנכון!


ניו יורק התפוח הגדול
אחד הביטויים והשמות היותר פופולאריים שמרבית מהתיירים והמטיילים מכירים את NYC  זה "התפוח הגדול", השם נוצר כתוצאה ממגוון האפשרויות השונות שקיימות בעיר, במחוז ובמדינה עצמה.
האטרקציות התיירותיות, הבילויים ושאר הירקות שתוכלו למצוא בניו יורק הם עצומות, כאשר בסופו של דבר בעיר עצמה ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של מוזיאונים כמו מוזיאון המומה, או מוזיאון השעווה המפורסם שהגיע ישירות מלונדון.
כמובן שלאלו שנוסעים לניו יורק בשביל קניות המקום הוא חגיגה אחת גדולה, כאשר בכל נקודה בעיר תוכלו למצוא דוכנים וחנויות של המותגים הכי פופולאריים בעולם במחירים מצחיקים יחסית למה שאנחנו בישראל מכירים, כגון: ויקטוריה סיקרט, טומי הילפגר, ניין ווסט, גאפ, נייקי, אדידס וכדומה.

להגיע בטיסה מישראל לניו יורק
כמובן שהדרך היחידה שבה תוכלו להגיע לניו יורק זה בעזרת טיסות, כיום ישנו מגוון עצום של טיסות לניו יורק מישראל, ישנם טיסות שיכולות להיות טובות יותר עבורכם וישנם טיסות שאולי פחות יהיו אטרקטיביות בעבורכם, כאשר האופציה הטובה ביותר בלי שום ספק היא הבחירה בטיסות הישירות שממריאות מישראל ונוחתות בניו יורק.
חברות התעופה המבצעות את הטיסות האלו, הם: חברת אל על, קונטיננטל, דלתא וכדומה... כמובן שבמידה ואתם מעוניינים לחסוך עלויות בשביל הטיול בעיר, אחת האפשרויות שיכולות להיות לא פחות טובות זה רכישת כרטיס טיסה לניו יורק עם חברות התעופה הזרות, חברות התעופה הזרות מציעות ללקוחותיהם מבחר של טיסות מדי יום במחירים מוזלים יחסית שיכולים להיות בשיא העונה אפילו בממוצע של 799$ ולכן, בשביל למצוא את הטיסה האולטימטיבית עבורך לתפוח הגדול, אנו ממליצים בחום לפנות אלינו למומחי הנסיעות של נהורה טורס ב 1700-705-505 שיכולים לעזור לך למצוא את הטיסה האולטימטיבית עבורך לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

הסרטון שייקח אותך לניו יורק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il