נהורה טורס – איתך לאורך כל הדרך

במידה והחלטת שהגיע הרגע המתאים ביותר לטוס לחופשה חלומית לחו"ל או בארץ, היינו רוצים לספר לך קצת אודותינו בשביל שתוכל להבין טוב יותר למה כדאי לך ואף מומלץ שתזמין את החופשה הבאה שלך דווקא אצלנו.
רוצה לקרוא עוד אודות נהורה טורס..? הגעת למקום הנכון!


נהורה טורס על קצה המזלג
"נהורה טורס" הינה סוכנות נסיעות פרטית שנוסדה בישראל בשנת 2002 וכיום נכון לשנת 2011 נחשבת לאחת מחברות התיירות המובילות ביותר בארץ המספקת ומתמחה בחבילות נופש וטיסות לחו"ל ליעדים פופולאריים, כגון: תאילנד, ארצות הברית, דרום אמריקה, הודו, אוסטרליה ושאר המזרח הרחוק.
במידה ויצא לכם להיתקל לא פעם ולא פעמיים באוטובוסים הנושאים את שמה של סוכנות הנסיעות "נהורה טורס", אתם לא טועים...
החברה עובדת לצדה של חברת ההסעות הגדולה בישראל "מטיילי נהורה" אשר נוסדה בשנת 1993 כאשר כיום מועסקים בשתי החברות יחדיו למעלה מ 50 עובדים הכוללים צוות נהגי אוטובוסים וותיק ומנוסה, צוותי סוכני הנסיעות הפרוס בסניפים ברחבי הארץ וכמובן מנהלי החברה אשר דואגים שהלקוח יהיה הכי מרוצה שיש עד רגע החזרה לארץ.

נהורה טורס וסניפי החברה בארץ
במידה והינך מתעניין בהזמנת חופשה לחו"ל או בארץ ואתה עדיין שייך לדור שאוהב להיכנס למשרד הנסיעות ולהזמין את חופשתו אחד על אחד אל מול הסוכן, הדבר האולטימטיבי עבורך הוא פשוט להיכנס לאחד מהסניפים הפרוסים ברחבי הארץ, שהם:
·         סניף נהורה טורס ארצי הממוקם במושה "נהורה" באזור המלאכה.
·         סניף מרכז הממוקם בקניון הזהב ברחוב דוד סחרוב 21
·         סניף דרום הממוקם בבניין העירייה המרכזי ברחוב הגבורה 6
6
נהורה טורס מתחייבים למצוינות
במידה ואתה שואל את עצמך למה כדאי לך להזמין את חופשתך הבאה דווקא אצלנו בנהורה טורס..?! אז נשמח להעניק לך גם את התשובות לכל שאלה בנושא במרכז ההזמנות והשירות של החברה בטלפון 1700-705-505
אנו בנהורה טורס הכנו את תשתית העבודה שברשותנו במיוחד בשביל שאתה כלקוח החברה תהיה הכי מרוצה שיש והכי מאושר עד הרגע בו תנחת חזרה בארץ.
אנו עובדים עם ספקי התיירות, חברות התיירות והגופים הגדולים בעולם שאחת מהם הינה חברת אמדאוס המשמשת כפלטפורמה ייחודית המעניקה לנו את זמינות הטיסות און ליין בכל רגע נתון.
אין ספק שעד שלא תנסה לא תדע, ובגלל זה אנו מציעים לך להיכנס לאתרנו בו תמצא את כל שירותי התיירות הפופולאריים ביותר, שיעזרו לך לצאת כבר עכשיו לחופשה בחו"ל ובארץ!



תגובה 1:

  1. נשמח לשמוע את תגובתכם וחוות דעתכם בנושאים שונים

    השבמחק

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il