ברצלונה


אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר, המבוקשים ביותר והכי חשוב שאפשר להגיד זה היפה ביותר מבין מדינות אירופה הקלאסית זוהי ברצלונה, הקסם שמעניקה ברצלונה לתייר המגיע לבקר באזור הוא בלתי רגיל, כאשר ביעד כתייר תוכל ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות תיירותיות, בתי מלון ברמות אירוח שונים, כדורגל מהטובים בעולם והכי חשוב קסם באווירה קטלונית כמו שרק הספרדים יודעים לתת לתייר.

הטיסות מישראל לברצלונה
אין ספק שהשירות הראשון והכי חשוב שאתה צריך לדעת עליו לפני שאתה בכלל מחליט לרכוש חבילת נופש לברצלונה, זה טיסות לברצלונה, כאשר כיום האפשרות לטוס מישראל לספרד ולברצלונה בפרט הם שני דרכים, כאשר האחת הינה בטיסות סדירות של חברת התעופה אל על או לחילופין של חברת התעופה הספרדית איבריה, כאשר אורך הטיסה בממוצע אורך כ 5 שעות, הטיסות הסדירות נחשבות לטיסות איכותיות מאוד שיוצאות בתדירות גבוהה יחסית במהלך השבוע בגלל ביקושים עצומים של הגעה של ישראלים ליעד.

האפשרות השנייה לטוס לברצלונה הינה בעזרת טיסות שכר של חברות ספרדיות שיכולות לאפשר לך בקלות ובפשטות לרכוש טיסה במסגרת רכישת חבילת נופש לברצלונה, אין ספק שישנם מספר הבדלים משמעותיים בין הטיסות הסדירות לבין טיסות הצ'ארטר כאשר ההבדל המשמעותי ביותר הוא במחיר ועלות הטיסה שבאה לידי ביטוי בעת הרכישה.

בתי המלון בברצלונה
בברצלונה מגוון רחב של בתי מלון החל מרמות חמישה כוכבים ועד רמת כוכב אחד, כאשר לתייר המגיע לעיר האפשרות הטובה ביותר היא ללון ולהתארח דווקא במרכז העיר באזור כיכר קטלוניה או באזור שדרות הרמבלס שיכולים לאפשר לך לטייל בנוחות ובקלות בלי יותר מדי בעיות של ניידות ממקום למקום ושימוש בתחבורה ציבורית.

האטרקציות בברצלונה
ברצלונה שופעת במגוון רחב במיוחד של אטרקציות שונות ומגוונות, בין האטרקציות הפופולאריות שתוכלו למצוא בעיר מככבת בלי שום ספק קבוצת הכדורגל של ברצלונה שמשחקת באצטדיון הקמפ נו, כמובן שתוכלו לראות גם את יצירותיו של גאודי האגדי, מוזיאונים כמו זה של סלבדור דלהי, גינות וארמונות מפוארים, כנסיות מהגדולות בעולם, הסגראדה דה פמיליה המוכרת שחובה לעבור בה במהלך הביקור בעיר ועוד מגוון רחב של אטרקציות שונות ומגוונות שיאפשרו לכם ליהנות מהעיר על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם.

רוצה לטוס ולנפוש בברצלונה..? נהורה טורס תעזור לך במשימה, בטלפון אחד ל 1700-705-505 אנחנו נעזור לך עם צוות המומחים שלנו למצוא לעצמך את החופשה האולטימטיבית ביותר שיכולה להיות, כדאי שאתה תוכל להיות בטוח שאתה נוסע לנפוש על הצד הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il