קייב


במידה והחלטת לחפש יעד תיירות חדש ומרענן במיוחד שיכול בהחלט לשנות לך את תפיסת העולם ויכול בשלי שום ספק לגלות לך נופים ומראות חדשים כמו שרק בחו"ל אפשר לראות, אין ספק שקייב יכולה להיות המקום האידיאלי עבורך שבו תוכל להכיר ולראות מקרוב את הצד שבו עד היום היית צריך אשרת כניסה מסודרת בשביל להיכנס ליעד.
רוצה לדעת עוד קצת על קייב ועל הטיסות ליעד ? הגעת למקום הנכון!



קייב על קצה המזלג
אז מה נוכל לספר על קייב שאתה עוד לא יודע...?! אז ככה, קייב הינה עיר הבירה וכמו כן העיר הגדולה ביותר של אוקראינה, שהינה מדינה הממוקמת במזרח אירופה הקסומה.
העיר עצמה נמצאת באזור צפון אוקריאנה, על גדות נהר הנייפר שהינו הנהר הגדול ביותר במידנה שחוצה אותה לאורכה.
כיום נכון לשנת 2011 חיים בקייב בממוצע כ 3.5 מיליון תושבים, כאשר קצב הילודה וקצב הגידול של התושבים המקומיים הוא מהגדולים ביותר באירופה ובאוקראינה בפרט.
קייב נחשבת כיום לאחת מערי התיירות הפופולאריים ביותר במזרח אירופה, שבעיקר מאופיינת במטיילים ונופשים המגיעים לטייל ופחות לטיולים שאנו רגילים הישראלים בחופשות בטן גב שמציעות ערי הנופש האחרות של מזרח אירופה, כגון: בורגס, וורנה וכדומה.
בעבר היה קושי לא קטן בשביל תיירים מישראלים להיכנס לקייב, כאשר בתחילת שנת 2011 למזלנו בוטלו אשרות הכניסה לישראלים ליעד, מה שמאפשר נסיעה קלה יותר בלי המתנה ארוכה יחסית לויזה שלפעמים יכולה להיות כאב ראש והוצאה כספית לא קטנה מבחינתו של התייר המבקש לנסוע ולראות את קייב הקסומה.

טיסות מישראל לקייב
כיום האפשרויות של הגעה מישראל לקייב היא פשוטה, קלה ודי מהירה יחסית ליעדים האחרים הנמצאים במזרח אירופה, כאשר הטיסה בממוצע לקייב אורכת כ 3 וחצי שעות וחברות התעופה היחידות נכון להיות שמגיעות לשם מישראל הם חברת אל על הישראלי או לחילופין חברת אירסוויט האוקראינית שהינה חברת התעופה הרשמית של המדינה, שדי מוכרת לנו מהטיסות המשך ליעדי המזרח הרחוק, כגון: תאילנד, הודו, סין וכדומה.
אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר שאנו בודקים לפני שמחליטים לעלות על טיסה לקייב הוא העלויות והמחירים של אותה טיסה, כאשר ישנם לא מעט מחירים שונים ומגוונים אצל סוכני הנסיעות שרוכשים מקומות מראש בשביל למכור אותם במחירים זולים יותר.
כמובן שאצלנו בחברת נהורה טורס תוכלו למצוא את המחירים האידיאליים והטובים ביותר לקייב בגלל ההתמחות שלנו ביעד לקהלי המגזר השונים בכל השפות.
רוצה לרכוש כרטיס טיסה לקייב ??? נהורה טורס איתך לאורך כל הדרך עד הרגע שתחליט לחזור לישראל בטלפון 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il