יוון


אחד מיעדי הנופש היותר טובים שאנחנו הישראלים מכירים וכמובן שכל תייר ונוסע מכל העולם יודע זאת, במידה ואנחנו מדברים על יעד נופש בטן גב  זוהי בלי שום ספק יוון שמספקת לתייר את החופשה והנופש המדליק והטוב ביותר שיכול להיות בשביל ליהנות ככל שניתן מחופשה קצרצרה ומעניינת במיוחד.
רוצה לשמוע עוד על יוון כיעד לנופש ועל הערים הנמצאות ביוון שיכולות להיות מתאימות במיוחד עבורך..? הגעת למקום הנכון!

לנפוש בקצב יווני
יוון הינה מדינה הנמצאת באזור עגן הים התיכון, שמשויכת בעצם לאירופה ונמצאת דרומית מזרחית, יוון שוכנת לה בקצה הדרומי של הבלקן כאשר באזור עצמו ולמדינה ישנם כ 3000 איים, שגובלים עם צפון בולגריה, מקדוניה, אלבניה וטורקיה.
ליוון תרבות עתיקה ומפוארת במיוחד שבהחלט יכולה להתאים גם לסוגי התיירים המעוניינים לנפוש בסגנון בטן הגב המוכר לכולנו מקרוב או לחילופין לנפוש בסגנון הטיולים הסיזיפיים שדי אופייניים למטיילים באזורי אירופה הקלאסית.

יעדי הנופש הטובים ביותר ביוון מחכים רק לך
החלטת שהגיע הרגע והזמן המתאים ביותר לארוז את המזוודות ולנסוע עם המשפחה או החברים ישירות ליוון, כמובן שחשוב מאוד שתדע ראשית כל היעדים שיכולים להיות בעבורך הכי אטרקטיביים ביותר לנפוש ביוון, היעדים הכי אטרקטיביים שבעיקר אהובים על הישראלים ועל סוכני הנסיעות שמוכרים את חבילות הנופש האלו בכמויות וארגזים מדי שנה ושנה, הם:

·         כרתים – שבעיקר ידועה בזכות חבילות הנופש המאלפות שנמכרות בנהורה טורס, כאשר באפשרות הנוסע לרכוש אך ורק טיסות לכריתם ללא מלון, אך זהו דבר שאינו מומלץ בגלל הביקושים הגדולים באזור ותפוסה מלאה במהלך עונת התיירות.

·         רודוס – עוד אחד מיעדי הנופש היותר מומלצים שקיימים ביוון שנחשב לזול יותר מכרתים אך גם פחות מפואר שדי מזכיר את אילת שלנו, כמובן שגם ליעד זה ישנם לא מעט טיסות לרודוס שבהחלט נחשבות לבין הטיסות הזולות ביותר שנמכרות כיום מישראל חו"ל.

·         אתונה – זהו יעד שאטרקטיבי מאוד בזכות הטיולים שאפשר לעשות במקום וראות את ההיסטוריה הגדולה של יוון העתיקה.

·         זקינטוס – שנחשב גם הוא ליעד נופש מצוין אך יקר בהרבה מכרתים ומרודוס שחשוב לדעת טוב שאינו נמכר כל שנה וזאת בהתאם לביקושים שמתקבלים בתחילת השנה אצל סוכני הנסיעות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il