פאריז


פאריז, פאריז...יעד התיירות הגדול והפופולארי ביותר בעולם המשלב בתוכו ריחות וצבעים כמותם ניתן למצוא רק בצרפת הנמצאת וממוקמת באירופה הקסומה.
פאריז בנוסף להיותה אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם המקבלת בממוצע כ 75מיליון תיירים מדי שנה, נחשבת גם לאחת מיעדי התיירות המוכרים והפופולאריים גם על ידי הנופשים והמטיילים הישראלים, ויחד עם זאת גם על ידי תושבים רבים בעולם.
אנו בנהורה טורס שמחים לעזור לך באפשרויות ההגעה מישראל לפאריז שבצרפת וכמו כן בבחירת הטיסה המתאימה ביותר עבורך כבר עכשיו!



בירת צרפת הנצחית - פאריז
בירת צרפת כפי שידוע לכולנו הינה פאריז הממוקמת באזור חבל איל דה פראנס, מיקומה המדויק של פאריז הינו על נהר הסן שהינו אחד מהמוכרים בצרפת.
בנוסף להיותה בירת צרפת הנצחית, פאריז הינה גם העיר הגדולה ביותר בצרפת וגם אחד ממקומות ההשכלה הטובים ביותר ללמוד בו באירופה בכלל, כאשר בין היתר מהווה פאריז את המרכז הפיננסי הגדול ביותר באירופה אחרי לונדון, אשר חוברים יחדיו למרכז הסחר העולמי הנמצא בניו יורק.
השפה המדוברת בפאריז הינה צרפתית, כאשר האומנות די בולטת ברחובות העיר, בנוסף לכל תוכלו למצוא מספר אטרקציות תיירותיות שחייבים לבקר בהם במהלך הביקור והטיול בעיר, החל ממגדל אייפל שהינו האטרקציה המרכזית, ועד בתי הקפה המגישים את ארוחת הבוקר בשילוב הקרואסון הצרפתי המושלם.

ההגעה והטיסה מישראל לפאריז
במידה והחלטת לטוס מישראל לצרפת ולפאריז בפרט, חשוב מאוד שתדע שעומדות בפניך מספר אופציות ואפשרויות טובות במיוחד, כאשר האופציה הטובה ביותר היא האופציה של טיסה לפאריז עם חברת אייר פראנס הצרפתית או חברת אל על המבצעות טיסות ישירות מישראל לצרפת, כמובן שחשוב מאוד לבצע איתנו בדיקה עם המומחים של נהורה טורס שיכולים רבות לעזור לך בבחירת חברת התעופה ויחד עם זאת בבחירת האפשרויות ההגעה, כאשר כיום ידוע לכל אחד מאיתנו שהמחיר והעלות מהוות פרמטר חשוב ועיקרי בכל הנושא של בחירת חברת התעופה ולכן, אנחנו בנהורה טורס נשמח לעזור לך בכל מה שצריך בטלפון 1700-705-505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il