לאוס


אחד מיעדי התיירות הפופולאריים של המזרח הרחוק זו בלי שום ספק "לאוס" שממוקמת בגבולות תאילנד ומספקת למטייל בה מגוון רחב של אטרקציות, חווית והכי חשוב הרפתקאות כמו שלעולם לא תראו אלא רק ביעד זה!
רוצה לשמוע עוד אודות לאוס ועל האפשרויות השונות העומדות בפניך בשביל לטייל באחד מיעדי התיירות הקסומים של המזרח הרחוק..? הגעת למקום הנכון! 




טיסות מישראל ללאוס
כיום לצערנו הרב אין אפשרות לטוס בטיסה ישירה מישראל ללאוס, אך ישנם דרכים מצוינת בעבור המטייל הישראלי המחליט לטייל דווקא ביעד זה, האפשרות הטובה ביותר שיש הינה לקחת טיסה לתאילנד של אחת מחברות התעופה המבצעות את הטיסות האלו מישראל ומשם להמשיך ללאוס בשתי אפשרויות שונות, האפשרות האחת הינה במעבורת שהינה האפשרות הפופולארית והאהובה על תרמילאים ומטיילים שמבצעים טיולים אורכים, האפשרות השנייה העומדת בפניך הינה להמריא ישירות משדה התעופה בבנגקוק שבתוך תאילנד אל שדה התעופה המרכזי בלאוס ושם להתחיל את הטיול באחד מהיעדים המומלצים של המזרח התיכון.
ישנה אפשרות גם לבצע טיסה אל סין ומשם לבצע טיסת המשך אך פחות מומץ בגלל הדרך המסובכת שיש לעבור עד להגעה ליעד הסופי.

הכלכלה והתיירות שבלאוס
מרבית מהדרכים שתראו בלאוס הינם דרכים משובשות במקצת, כאשר רק במאה העשרים ואחת התחילה הממשלה של המדינה לעבוד על התשתיות השונות, מרבית מהתושבים שנמצאים במדינה מתפרנסים בעיקר או מחקלאות או לחילופין מתעשיית התיירות שנחשבת לתעשייה הרווחית בעולם.
התיירות בלאוס התפתחה מאוד בשנים האחרונות כאשר בשנת 1990 על פי המרכזים לסטטיסטיקה ביקורו ביעד כ 100 אף תיירים מרחבי כל העולם, ונכון לשנת 2010 ביקורו ביעד כ 1.9 מיליון תיירים מה שהקפיץ משמעותית את הענף ביעד.
האזורים התיירותים שתוכלו למצוא בלאוס הם ואנג ויינג, לואנג פרבאנג וכל אזור דרום לאוס שמכונה גם בשמו האחר "ארבעת אלפים האיים".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוגר של נהורה טורס, נשמח לראות אותך גם באתרנו http://www.nehoratours.co.il